Tuesday, April 26, 2011

.

သက္ဆိုင္သူ ေမာင့္ကိုပဲ

သက္ဆိုင္သူ ေမာင့္ကိုပဲ

ရွင္တို႔ လုပ္ခဲ့ၾကပါတယ္

ရွင္တို႔ ပဲစြန္႔ခဲ့ၾကပါတယ္

ရွင္ တို႔ ပဲ တိုင္းျပည္ခ်စ္ခဲ့ၾကတယ္ေနာ္

ရွင္တို႔ပဲ တာ၀န္သိ ခဲ့ၾကတာပါ

ရွင္တို႔ပဲ ေတာ္လွန္ခဲ့ၾကေပါ့

ရွင့္တို႔ပဲ စည္းလံုးခဲ့ၾကေပါ့ေနာ္

ရွင္တို႔ ပဲ အဆင္းရဲခံခဲ့ၾကတာေပါ့ေနာ္

ျပီးေတာ့ ရွင္တို႔ပဲ …………………….


ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ ရွင္တို႔က
လူစြမ္းေကာင္းၾကီးေပါ့ေနာ္
က်မတို႔ေတာ့ မလုပ္ခဲ့ၾကပါဘူးရွင္
က်မတို႔ မစြန္႔ႏိုင္ခဲ့ၾကဘူးေလ( သကၡာ)
က်မတို႔ တိုင္းျပည္ၾကီး ကို မခ်စ္ခဲ့ပါဘူး … ရွင္တို႔ ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ခ်စ္ခဲ့ၾကသလိုေပါ့ရွင္…..
က်မတို႔ တာ၀န္္မသိတတ္တဲ့ သူေတြေပါ့ရွင္…
က်မတို႔ ေတာ္လွန္ေရး မလုပ္ခဲ့ၾကပါဘူး
က်မတို႔ မစည္းရံုးႏိုင္ခဲ့ၾကလို႔ေပါ့ (အခု ရွင္တို႔ေတြကို စည္းလံုးညီညြွတ္စြာ ေတြ႔ရေတာ့ ေသခ်င္လိုက္တာရွင္)
က်မတို႔ သုခစည္းစိမ္ကို မသိခဲ့ၾကပါဘူးရွင္
က်မတို႔ ဘာဆိုဘာမွ မသိခဲ့ၾကပါဘူး
ဒါေပမယ့္ေလ က်မတို႔က ဆင္းရဲေပမယ့္
သပ္သပ္ရပ္ရပ္ေနေတာ့ သိပ္ရြံတတ္တယ္ရွင့္ (အစစ အရာရာ မညစ္ပတ္ဘူးေလ)
တျခားေတာ့ ဟုတ္ပါဘူးရွင္
ငို႔ဘ စားဖား ေဘးလြယ္အိတ္ၾကီးေတြနဲ႔
က်ီးပါးစပ္ ႏွမ္းျဖဴးလက္ၾကီးေတြကိုေလ…

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ရွင္
ရွင္တို႔က လူစြမ္းေကာင္းၾကီးေတြဆိုေတာ့
လူးစြမ္းေကာင္းၾကီးေတြ ……ပဲ… ေပါ့ ….ေနာ္ …..

No comments:

Post a Comment